Muzička promenada [1]


Dragi prijatelji, braćo, rodbino i ostali, evo malo opuštanja u vidu jednog leka. Preporučujem uzimanje leka u večernjim satima, ili rano izjutra. Probrao sam nešto što mi je privuklo pažnju na Youtube-u od izvođača i muzike koju uobičajeno slušam (jazz, rock, world music). Ovaj put za kasno večernje sate izdvajam Gary Burtona (vibrafonista, i to faca), dva njegova izvođenja, prvi video je čuveni komad John Coltrane-a „Afro Blue“, zatim sa koncerta posvećenog velikom Astoru Piazzolla-i „Libertango“, nastavljamo u sporijem ritmu sa zanimljivim duetom i kombinacijom gitara + truba, Ralph Towner i Paolo Fresu i stvar sa albuma „Chiaroscuro“ iz 2009. Nakon njih idemo na „Le Voyage de Sahara“ sa Anouar Brahem-om (izvarendan lik sa svetske world music ali i jazz scene). Naglo se ekscitujemo i idemo na sever da slušamo Sinnika-u Langeland. Deekscitujemo se, i vraćamo se na Vassilisa Tsabropoulosa. Odatle pravac u Rusiji i slušamo temu iz filma „Stalker“ Andreja Tarkovskog (kompozitor Eduard Artemijev), a zatim i esktremno zanimljivi „Moscow Art Trio“. Za sami kraj, najslađe Jon Hassell „Nature Boy“, sa albuma „Fascinoma“.

Nadam se da ćete uživati!

Playlistu možete poslušati na linku ispod

http://www.youtube.com/watch?v=9dAXHq1OiDg&list=PL47991D2E6411BE58&feature=plpp_play_all

5 thoughts on “Muzička promenada [1]

  1. Poslušao sam brate, svih devet kompozicija. Evo baš mi je sada vratilo na prvu, mislim da ću opet. Samo zato što sam sjeban. Vidiš tko je tvoj vjerni fan.

  2. ne okreći se sine
    nema razloga
    šteta je
    gubiš vrijeme
    sve što si mogao učiniti
    učinio si dobro
    zato me poslušaj sinko
    uzmi novce i bježi
    uzmi novce i bježi!

    Cenim fanove, i veliki pozdrav za njih! 😀

    Nema razloga da budes sjeban, cek za sjebanost ovo je sjajan lek:

  3. Rundeka sam već doktorirao (teorijski, jelte, pošto sam u praksi bio samo na jednom koncertu), ali ovaj mali Yusef me baš ugodno izenadio XD.

    Hvala ti primarijusu!

Ostavite odgovor

