КОСОВО је <3 Србије фак јеа!


I opet isto sranje. Jebeni Balkan, jebeno Kosovo, jebeni život.

Neko je davno napisao da se cela istorija sastoji od nekoliko metafora koje se ponavaljaju. Veliki Borhes (Borges) je isto to napisao a i u jednoj svojoj pripovetci je mudro napisao (pomalo štedro): Istorija voli ponavljanja i blage anahronizme. I evo ponovo novi krug ludila, dve istina: naša i njihova.

Pun mi je qrc albanskog ekstremizma i velikosrpskog nacionalizma. Gadim se svakog nacionalizma. Pre neki dan bilo je 28 godina smrti jednog od genija filma – Luisa Bunjuela (Louis Bunuel). Obožavam njegove filmove, skoro sve sam pogledao, kada sam pročitao njegovu autobiografiju seo sam na dupe, onda sam je tražio da je kupim. Slučajno sam je našao, pročitao sam je preko 20 puta. Potražite: Moja labudova pesma (Until last breath).

Tamo Bunjuel kaže da čovek ne može pobeći od svog veka, čitam Tomasa Mana (Thomas Mann) „Čarobni breg“ i on tamo gotovo identičnu stvar kaže, a onda na vestima sranje na Kosovu.

Realno nijedna strana tu nije cvećka i nedužna. Imam rodbinu koja je odatle pobegla nakon 1999. godine, čuo sam jezive priče o albanskim zločinima, mada čuo sam i za srpske (hladnjača u Dunavu puna leševa) zatim i iz usta jednog lika koji radi kao čuvar na jednoj nacionalnoj televiziji o tome kako su čistili albanska sela (ne ekološki već etnički!).

Sinoć jebena skupština, puna proseravanja. Pun mi je i qrc ovog dvoličnog sveta. Jbt pa ja ne znam nijednog mladog čoveka sa Kosova (znam iz svih bivših Jugoslovenskih republika mnogo dobrih, pametnih i vrednih mladih ljudi), sa Kosova nichts! Tolika psihoza vlada, nedavno su tek objavili zajedničku zbirku poezije mladih pesnika sa Kosova i Srbije.

Ali zato kriminalci dobro sarađuju. Evo palili su i prelaz, klasični scenario. Zatim idu izjave to su huligani, ovi oni, ali dajte jebena imena, snimili ste face! Svaki put su huligani, zar niko nije mogao da ih zaustavi, hiljadu ljudi na njih 60??? Zatim medijsko trovanje, Albanci napravili film gde Srbi vade organe Albancima (a valjda je obrnuto?). Bože kako li tek truju Albance, nemam prilike da slušam njihove radio stanice. Da li je slučajno što u dva dana, dve velike tv stanice puštaju dva filma koja se bave različito kosovskom tematikom: Boj na Kosovu (Pink tv) i Stršljen (B92)? Naravno da nije…

 

Ali što bi rekao moj profa istorije u srednjoj, dobro je znati istoriju neprijatelja (govor zašto treba pročitati iako je izbačeno iz nastavnog plana i programa, istorija Hrvatske i Slovenije, dve najveće srpske zemlje, posle Srbije i Rusije, dobro i Kine majku mu!). Nemam sliku, ali obožavam kantu za otpatke na kojoj su neki ultradesnicari napisali 1389. Poruka jasna kao dan, naravno kako za koga :)) Ali fotkaću i okačiti. Da budem iskren, gadi mi se i ovo što se naziva levicom u Srbiji. Gomila kenjatora, koji seru do neba i misle da su face što su gledali Žižeka. Deco pročitajte Kapital (istina ni ja ga nisam čitao, ali poklonite mi ga pa ću čitati), pa onda kenjajte.

Jedno te isto, što bi rekao Rambo Amadeus. Uzeo sam zbirku, iscepao dva zadatka, nije išlo.

Pročitajte obavezno esej Lešeka Kolakovskog (Leszek Kolakowski), poljskog filozofa o kolektivnoj odgovornosti:

http://pescanik.net/content/view/3453/1190/

Mada cela knjiga je izvrsna (Mini predavanja o maksi stvarima, Plato, Beograd).

Ko je kriv, ribice su krive, pacovi su krivi…

Krivi smo mi, što bi rekao Balašević (nije da ga nešto gotivim, ali eto). Onda na tv-u vidim novi spot Beogradskog sindikata. Ruku na srce, išli su mi 100 puta na živce sa stavom zdrava porodica, srpstvo, kurac palac i ostale Đokine trice i kučine. Ali refren šalje dobru poruku:

Utoke zajebi, nozeve zajebi,
Ulice se kloni, okreni se sebi!
Tvorza zajebi, koji ce to tebi,
imas samo jedan zivot — to je jedino sto vredi!

Ali jebi ga, nema Štulića. Ipak bio je on na pravom mestu:

Smorili su ovi kvazi Sokrati. Smaraju i partijski poslušnici, nemam pojma što na B92 (stvarno postaje tačno ono nacionalističko sranje isključi b92 uključi mozak, da ne poveruješ) čitam komentare ispod vesti. Ima tu i onih pro desnih komentara nacionalno obojenih, neka pale momci, ali ima i nekih smarača iz LDP-a (pre svega zabole me za sve stranke).

Ali onda jebo te kome ja pripadam? Gde je moje stado? Nemam pojma.

Od sveg tog ludila koje me polako hvata mislim se u sebi patetično Džoni vrati se, boli me k… što si takav, jbg ali izgleda da smo prsli i sa tobom i bez tebe… Jebu nas u mozak sa svih strana, dođe mi da kupim dve igle i da štrikam do 50-te, a onda ću otići u vukojebinu, napraviti brvnaru, gajiti vrt, čitati Šekspira i piti čaj (serem za ovo troje zadnje).

Jebi ga, za kraj (mada je nemoguće izbeći ove teme). Treba bacati bombe na tv stanice (lepo je to još govorio Werner Herzog). Evo malo rime:

Džoni Štulić – Nedeljni komentar

Citam nedjeljni komentar koji jasno kaze
tko ne misli ovako, taj klevece i laze
ljudi bez kalibra i bez ideje
ufuravaju nam istine crno bijele

Investicije su probile plafon, trose se krediti
svuda mnogo paranoje i svi su do grla u krizi
a mi bi htjeli da budemo centar svijeta
kineski sindrom za mnoga ljeta

A ja, ja nemam dara
zabranjeno je da se odgovara
a ja, ja nemam dara
zabranjeno je da

Sljakeri danas zive kao bubreg u loju
nitko ih ne dira dok stoicki drmaju lozu
penzioneri sjede mirno kao ptice na grani
raj za moju staru, vrte se tobogani

Svako malo neko se pospe pepelom po glavi
opreznost iznad svega, budi pametan, stari
a sta ti tu mozes, ne budi lud
oni budu tebe rista ravno na sud

Moja mala nije nikad bila u Dzambo dzetu
ne pada joj na pamet, ona drzi dijetu
klinci zure u TV, i to po cijeli dan
oci su im cetvrtaste kao ekran

Ja se vracam kuci rano, u pola sest
na prvom uglu konfisciram jogurte
udarac u glavu me brutalno dovlaci svijesti
ako ne slusas, kurvin sine, neces ni jesti

3 thoughts on “КОСОВО је <3 Србије фак јеа!

  1. Klevećeš i lažeš!

    Milija, dobro je da se dotičeš ovih pitanja. Studenti fizike su uglavnom pičke koji ne znaju misliti van fizikalnih/matematičkih problema. Srbija do Kosova, preko Tokija.

  2. Povratni ping: Ko to stvarno čita Kiša? | izmedju

Ostavite odgovor

